Test Strategii Uczenia się

Test ma na celu ukazanie w jaki sposób osoba biorąca udział w teście uczy się.
Test składa się ze 100 pytań i nie powinien zająć dłużej niż 30 minut. Pytania są proste i wymagają dość szybkiej, intuicyjnej odpowiedzi bez zbytniego zastanawiania się nad odpowiedzią.
Pytania nie mają złych odpowiedzi, każde z nich określa wyłącznie częstość występowania danego zachowania u osoby przystępującej do testu.
Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie 100 pytań zostaną przedstawione wyniki przedstawiające poziom wykorzystania każdej z 14 strategii uczenia się, wraz ze wskazówką dotyczącą możliwości zwiększenia efektywności uczenia się w danej kategorii.

RODO a TSUs
Test jest całkowicie anonimowy, nie zapisuje ani nie zbiera danych osobowych ani innych pozwalających zidentyfikować osobę biorącą udział w teście. Strona zachowuje podstawowe dane dot. faktu odwiedzenia testu, ale nie jego zawartości, udzielonych odpowiedzi czy wyników. Więcej szczegółów w Polityce Prywatności.

START

Nigdy lub prawie nigdy
Czasami
Często
Prawie zawsze lub zawsze

Franczak, K. (2005), Psychologiczne i pedagogiczne zastosowanie Testu Strategii Uczenia się. Warszawa: Wydawnictwo Salezjańskie.
Wersja elektroniczna testu przygotowana przez Szymona Kurzacza dla PlatformaPZI.pl