“Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować” Wiesławy Limont

Zachęcam do zapoznania się z książką Wiesławy Limont “Uczeń zdolny. Jak go rozpoznać i jak z nim pracować”. Książka ta stanowi ciekawą pozycję w biblioteczce pedagoga zdolności, oferując czytelnikowi podstawowe treści dot. zdolności, opisane w sposób przystępny i zrozumiały, poruszając uwarunkowania prawne dot. pracy z uczniem zdolnym w Polsce, a także podejmując zagadnienie ewaluacji i tworzenia programów nauczania przygotowywanych dla ucznia zdolnego. Istotnym z punktu widzenia rozwoju twórczości jest rozdział poświęcony programom edukacyjnym rozwijającym zdolności twórcze – tak ważym w pracy z uczniem zdolnym, a niekiedy pomijanym w zbytnim skupieniu się na rozwoju specyficznej zdolności ucznia. Książka opracowana jest w sposób zwięzły i przejrzysty. Myślę, że stanowi pozycję, po którą warto sięgnąć w razie zainteresowania obszarami pracy pedagoga zdolności czy pedagoga twórczości.

Data aktualizacji: